Πως επηρεάζει η εμμηνόπαυση το στήθος σας

Η εμμηνόπαυση αποτελεί μια από της μεγαλύτερες αλλαγές στη ζωή μιας γυναίκας και όχι χωρίς λόγο. Μπορεί να επηρεάσει κάθε μέρος του σώματός σας, συμπεριλαμβανομένου και του στήθους σας.

Ακόμα και στην περιεμμηνοπαυσιακή περίοδο, δηλαδή τα χρόνια πριν σταματήσει οριστικά η περίοδος σας, θα αρχίσετε να παρατηρείτε κάποιες αλλαγές τόσο στο μέγεθος όσο και το σχήμα του στήθους σας.

Οι 2 πιο συχνές αλλαγές που η εμμηνόπαυση προκαλεί στο στήθος σας είναι οι παρακάτω:

Ευαισθησία ή πόνος στο στήθος (μαστοδυνία)

Γιατί συμβαίνει:

Πριν από κάθε έμμηνο ρύση, υγρά του σώματος συσσωρεύονται στο στήθος κάνοντας το πιο πρησμένο και ευαίσθητο. Επειδή οι ορμονικές αλλαγές στην περιεμμηνόπαυση δημιουργούν αστάθεια στον κύκλο σας, η ευαισθησία ή ο πόνος στο στήθος μπορεί να εμφανίζονται απρόβλεπτα.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό:

Εάν ο πόνος στο στήθος σας δημιουργεί πρόβλημα στην καθημερινότητά σας, ο σωστός στηθόδεσμος μπορεί να κάνει την διαφορά: 85% των γυναικών δηλώνουν πως τα αθλητικά μπουστάκια προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και ανακούφιση. Σε κάθε περίπτωση εάν ο πόνος στο στήθος είναι έντονος και επίμονος, συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Επίσης, το Femarelle Recharge αποτελεί μία καλή, ασφαλή επιλογή για τη φυσική ανακούφιση συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης όπως ο πόνος στο στήθος, λόγω του ότι περιέχει βιταμίνη Β6 που σύμφωνα με μελέτες βοηθά στην αντιμετώπιση της μαστοδυνίας.

Αλλαγές στο σχήμα και το μέγεθος

Γιατί συμβαίνει:

Όσο πλησιάζετε στην εμμηνόπαυση τα επίπεδα οιστρογόνων στο σώμα μειώνονται δραματικά. Οι γαλακτικοί αδένες και οι αδενικοί ιστοί χάνουν την λειτουργικότητά τους και αρχίζουν να συρρικνώνονται, μειώνοντας έτσι και το μέγεθος του στήθους.

Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό:

Ήρθε η ώρα να αρχίσετε να γυμνάζεστε λίγο παραπάνω! Αν και δεν υπάρχει μη χειρουργικός τρόπος να ανατρέψετε την αλλαγή του μεγέθους και του σχήματος του στήθους, με την γυμναστική μπορείτε να τονίσετε τους αντίστοιχους μυς, κάνοντας το στήθος σας να δείχνει εξίσου ελκυστικό όπως πριν.

Η συχνή άσκηση έχει ένα ακόμα πολύ βασικό πλεονέκτημα: Μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου του στήθους.

Πότε χρειάζεται να μιλήσετε με τον γιατρό σας

Η πλειοψηφία των αλλαγών που μπορεί να βιώσετε είναι συνήθως φυσιολογικές. Αλλά ποτέ δεν μπορείτε να είστε σίγουρες από μόνες σας. Μιλήστε στον γιατρό σας εάν παρατηρήσετε κάποιο από τα παρακάτω προβλήματα:

  • Κάποιο σβώλο ή μια πιο σκληρή περιοχή στην επιφάνεια του στήθους σας ή κάτω από τις μασχάλες σας
  • Εκκρίσεις από τις θηλές σας ή και εισολκή θηλών.
  • Αλλαγές στο δέρμα όπως κοκκινίλες ή ξηρότητα.
  • Ανεξήγητο πρήξιμο ή μείωση του μεγέθους ειδικά από τον έναν μαστό.

Τις περισσότερες φορές οι αλλαγές αυτές δεν είναι καρκίνος του μαστού, αλλά είναι απαραίτητο να ελέγξετε ό,τι μπορεί να σας φανεί περίεργο σχετικά με το στήθος σας. Συζητείστε με τον γιατρό σας το πόσο συχνά χρειάζεται να εξετάζεστε και να κάνετε μαστογραφία, καθώς τα πρωτόκολλα για αυτό ποικίλουν. Ο γιατρός σας θα αποφασίσει τι ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες.