Εσύ ακόμα δουλεύεις με εξάψεις;

Είσαι σε ένα σημαντικό meeting στη δουλειά και εντελώς ξαφνικά νιώθεις πως το σώμα σου έχει πάρει φωτιά. Πριν καλά καλά το συνειδητοποιήσεις η καρδιά σου χτυπάει δυνατά και το δέρμα σου αρχίζει να κοκκινίζει. Ιδρώτας έχει αρχίσει να διαγράφεται στη μπλούζα σου και εσύ σκέφτεσαι γιατί δεν φόρεσες κάτι άλλο με κουμπιά ώστε να μπορέσεις έστω να ξεκουμπώσεις ένα.

Προσπαθείς να αντιληφθείς αν σε έχουν καταλάβει. Ελπίζεις όχι αν και μέσα σου θέλεις να φωνάξεις και να διαμαρτυρηθείς που σχεδόν κανείς δε σε καταλαβαίνει.

Δεν έχει καμία σημασία ποιο είναι το επάγγελμα σου. Η εμμηνόπαυση δεν κάνει διακρίσεις. Το πιο πιθανό είναι να είσαι μία από τις εκατομμύρια γυναίκες στον πλανήτη που βιώνουν τα ενοχλητικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, λιγότερο ή περισσότερο έντονα, τα οποία επηρεάζουν σε μικρότερο ή αντίστοιχα μεγαλύτερο βαθμό την καθημερινότητα και την απόδοση τους στον εργασιακό χώρο.

Περίπου το 75% των γυναικών βιώνουν εξάψεις στο τέλος της αναπαραγωγικής ηλικίας τους. Αν θέλετε να μάθετε ακόμα περισσότερες σημαντικές πληροφορίες για την εμμηνόπαυση στο χώρο της εργασίας επισκεφτείτε την ειδική μας ενότητα

ΕΜΜΗΝΟΠΑΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΥΣΕΙΣ

Εμείς σήμερα θα μοιραστούμε μαζί σας μερικές πρακτικές λύσεις για να διαχειριστείτε καλύτερα τα ενοχλητικά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης στο χώρο της εργασίας σας.

1. Έχετε πάντα μαζί σας παγωμένο νερό

Έχετε παγωμένο νερό μαζί σας σε όλη τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας. Το να πίνετε παγωμένο νερό είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να ρυθμίζετε τη θερμοκρασία σας και θα σας βοηθήσει να νιώσετε πιο δροσερές όταν “χτυπήσουν” οι εξάψεις. Στην αγορά υπάρχουν εξαιρετικά θερμός για να διατηρήσετε το νερό κρύο, ακόμα και για 12 ώρες.

2. Ελέγξτε εσείς τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος

Σε ένα ιδανικό εργασιακό περιβάλλον, θα υπάρχει κλιματισμός που ενδεχομένως, εφόσον χρειαστεί θα μπορείτε να ελέγξετε οπότε στα δύσκολα απλώς χαμηλώστε τον θερμοστάτη. Ωστόσο, πολλές γυναίκες δεν είναι τόσο τυχερές. Η επόμενη καλύτερη λύση είναι να έχετε έναν μικρό ανεμιστήρα στο γραφείο σας. Βάλτε τον σε λειτουργία όταν αισθανθείτε τα πρώτα ενοχλητικά συμπτώματα. Εάν ούτε αυτό είναι εφικτό, μία παραδοσιακή βεντάλια είναι σίγουρα καλύτερη από το τίποτα.

3. Ντυθείτε σε στρώσεις με τα σωστά υφάσματα, αποφεύγοντας ρούχα που παγιδεύουν τη θερμότητα

Αν και συνηθίζουμε να επικεντρωνόμαστε στις εξάψεις, τα ρίγη είναι εξίσου ενοχλητικά. Για αυτόν τον λόγο, στη μεταβατική αυτή φάση της ζωής σας ιδανικά πρέπει να ντύνεστε σε στρώσεις. Σε στρώσεις, με ελαφρά βαμβακερά ή λινά υφάματα που “αναπνέουν”, αποφεύγοντας υλικά όπως το μαλλί, το μετάξι και τα συνθετικά που παγιδεύουν τη θερμότητα. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ρυθμίσετε καλύτερα τη θερμοκρασία του σώματος σας, αφαιρώντας ένα ή περισσότερα στρώματα όταν αισθάνεστε άβολα, τα οποία θα ξαναφοράτε όταν αρχίσετε να αισθάνεστε ρίγος.

4. Μειώστε την καφεΐνη

Για τη γυναίκα που αγαπάει, που δε ζει χωρίς καφέ, εάν της πεις να σταματήσει να πίνει λόγω της εμμηνόπαυσης, το πιο πιθανό είναι να σε κοιτάξει ειρωνικά ή με το πιο δολοφονικό της βλέμμα. Όμως η αλήθεια είναι πως η υπερβολική κατανάλωση καφέ μπορεί να επιδεινώσει αρκετά από τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης δυσκολεύοντας τη γυναίκα ακόμα περισσότερο στον εργασιακό της χώρο.

Αν και ο πρωινός καφές μπορεί να δώσει μια σημαντική ώθηση ενέργειας, η καφεΐνη μπορεί επίσης να προκαλέσει εξάψεις.

Για αυτό απολαύστε τον αγαπημένο σας καφέ πιο έξυπνα, ίσως μετά από ένα απαιτητικό πρωïνό meeting, και σίγουρα όχι τόσο αργά το απόγευμα, αν η εμμηνόπαυση προκαλεί σοβαρές διαταραχές και στον ύπνο σας. Στη φάση έντονων εξάψεων, η περικοπή της καφεΐνης μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή ενεργοποίησής τους.

6. Πείτε όχι στο κάπνισμα

Υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι για τους οποίους μία γυναίκα πρέπει να αποφεύγει το κάπνισμα και το γεγονός ότι τα τσιγάρα μπορούν να συμβάλουν στις εξάψεις είναι απλώς ένας ακόμη λόγος. Οι γυναίκες που καπνίζουν παρουσιάζουν περισσότερες εξάψεις από αυτές που δεν καπνίζουν. Και επειδή, εάν είστε καπνίστριες, το άγχος στην δουλειά μπορεί να σας κάνει να καπνίζετε περισσότερο, πάρτε την κατάσταση στα χέρια σας και περιορίστε αυτή την κακή συνήθεια στο ελάχιστο δυνατό.

7. Μειώστε το εργασιακό άγχος

Μιας και αναφερθήκαμε στο άγχος ας το αναλύσουμε περισσότερο. Επειδή το άγχος μπορεί να προκαλέσει την παραγωγή και απελευθέρωση χημικών ουσιών που αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος, η μείωση του άγχους στην εργασία μπορεί επίσης να βοηθήσει στη διαχείριση των εξάψεων. Είτε πρόκειται για προθεσμίες είτε για μεγάλο φόρτο εργασίας, το εργασιακό άγχος μπορεί να προκαλέσει πραγματικό όλεθρο με διάφορους τρόπους. Προσπαθήστε λοιπόν να κάνετε τον χρόνο σας στη δουλειά λιγότερο αγχωτικό. Πώς; Κάντε συχνά διαλείμματα και χρησιμοποιήστε τεχνικές όπως ο οραματισμός για να αισθανθείτε πιο όμορφα φέρνοντας στο μυαλό σας υπέροχες αναμνήσεις. Πάρτε βαθιές ανάσες.

Η ανακούφιση κατά τη διάρκεια μίας έξαψης ιδιαίτερα όταν το άγχος έχει χτυπήσει κόκκινο, μπορεί να είναι τόσο απλή όσο να πάρετε μερικές βαθιές αναπνοές.

Οι αναπνοές αυτές μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση των εξάψεων μειώνοντας τις χημικές ουσίες που σχετίζονται με το στρες και που αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος. Τέλος, η τακτική άσκηση εκτός εργασίας είναι και αυτή ένας εξαιρετικός σύμμαχος, όχι μόνο για την καλύτερη διαχείριση του άγχους αλλά και γενικότερα, για την ενδυνάαμωση σας στην εμμηνόπαυση. Ποια άσκηση είναι καλύτερη στη φάση αυτή; Η γιόγκα και το κολύμπι.

8. Ελέγξτε τις τροφές που καταναλώνετε

Κάποιες τροφές μπορεί να επιδεινώσουν τις εξάψεις μετά το μεσημεριανό γεύμα, για αυτό και πρέπει να ελέγχετε τι τρώτε. Τα μπαχαρικά και γενικά τα καυτερά φαγητά, το αλκοόλ καθώς και το πρόχειρο φαγητό με κακά λιπαρά πρέπει να αποφεύγονται. Επιλέξτε τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη συστατικά όπως τα φρούτα και λαχανικά εποχής, ιδιαίτερα αυτά που κρατούν μέσα τους περισσότερο νερό όπως το αγγούρι, η τομάτα, το καρπούζι, τα βερίκοκα, το σέλερι, τα μήλα. Μη καφεϊνούχα κρύα ροφήματα χωρίς ζάχαρη είναι ακόμα ένα “must” στη διατροφή σας στο γραφείο.

9. Αντιμετωπίστε τις εξάψεις φυσικά με Femarelle® Recharge

Το Femarelle® Recharge είναι ένα καινοτόμο συμπλήρωμα διατροφής που συμβάλει θετικά στη διαχείριση των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης για αυτό και αποτελεί την κορυφαία επιλογή εκατομμυρίων γυναικών σε παγκόσμιο επίπεδο χρόνια τώρα.

Η δράση του Femarelle® Recharge υποστηρίζεται από πολυάριθμες κλινικές μελέτες για αυτό και προτείνεται από κορυφαίους ειδικούς σε όλο τον κόσμο.

Το Femarelle® Recharge έχει μια μοναδική σύνθεση που περιέχει το αποκλειστικό παράγωγο σόγιας (DT56a) ένα καινοτόμο προϊόν από εκχύλισμα μη γενετικά τροποποιημένης σόγιας, λιναρόσπορο καθώς και βιταμίνη Β6, η οποία συμβάλλει στην ρύθμιση της ορμονικής δραστηριότητας, την μείωση της κούρασης και της κόπωσης, την φυσιολογική λειτουργία του νευρικού συστήματος, την ομαλή ψυχολογική λειτουργία και την φυσιολογική ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Μην αφήσετε την εμμηνόπαυση να σταθεί εμπόδιο στην καριέρα σας, όπως δυστυχώς συμβαίνει, εφαρμόζοντας τους παραπάνω φυσικούς τρόπους που αναφέραμε και ακόμα πιο φυσικά με Femarelle® Recharge.

Και κάτι ακόμα. Κάτι πολύ σπουδαίο. Μιλήστε. Διεκδικήστε το σεβασμό καιι την υποστήριξη που αξίζετε.