8 συμβουλές διαχείρισης των συμπτωμάτων της εμμηνόπαυσης εν ώρα εργασίας

Όπου και αν βρίσκεστε, στο χώρο εργασίας σας ή το σπίτι, όταν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης κάνουν την εμφάνισή τους μέσα στην ημέρα, δημιουργούν δυσκολίες.

Ιδιαίτερα όμως εάν βρίσκεστε στο χώρο της εργασίας σας, διαδοχικές εξάψεις ή έντονες μεταπτώσεις στη διάθεση μπορεί να μετατρέψουν ένα meeting ή μία ολόκληρη ημέρα στη δουλειά σε πραγματικό εφιάλτη.

Ας δούμε λοιπόν πώς μπορείτε να διαχειρίζεστε συμπτώματα όπως οι εξάψεις, η κόπωση και ο πονοκέφαλος όταν βρίσκεστε στην δουλειά.

  1. Ελέγξτε την θερμοκρασία: Το να έχετε τον έλεγχο της θερμοκρασίας στον χώρο εργασίας σας μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την απόδοση σας στο γραφείο. Αν δεν μπορείτε να ελέγξετε το θερμοστάτη, διαλέξτε ένα γραφείο πιο κοντά σε ανοιγόμενο παράθυρο ( ανάλογα την εποχή) ή προμηθευτείτε έναν επιτραπέζιο ανεμιστήρα που θα σας δροσίζει ακόμη και στις πιο έντονες εξάψεις.
  2. Εξασκηθείτε σε τεχνικές μείωσης του στρες: Τεχνικές μείωσης του άγχους όπως η γιόγκα, ο διαλογισμός και οι βαθιές εισπνοές μειώνουν τα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης. Τα υψηλά επίπεδα κορτιζόλης στο αίμα μπορεί να οδηγήσουν σε κατάθλιψη και αύξηση βάρους, ενώ κάνουν και πιο έντονα τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Η μείωση των επιπέδων της ορμόνης αυτής παίζει καθοριστικό ρόλο στην ομαλή λειτουργία του οργανισμού σας στον χώρο της εργασίας. Όταν είστε στα όρια μιας νέας έξαψης δοκιμάστε να πάρετε μερικές βαθιές εισπνοές, και εφαρμόστε τεχνικές διαλογισμού, ώστε το επεισόδιο να είναι λιγότερο έντονο και να περάσει γρηγορότερα.
  3. Ντυθείτε με λεπτά υφάσματα: Ασχέτως εποχής φορέστε λεπτά υφάσματα που θα σας βοηθήσουν να διαχειριστείτε καλύτερα τα επεισόδια εξάψεων στο χώρο εργασίας σας. Διαλέξτε βαμβακερά υφάσματα που επιτρέπουν στο σώμα να αναπνεύσει καλύτερα. Αποφύγετε συνθετικά ρούχα που αποθηκεύουν περισσότερη θερμότητα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Όταν ο καιρός είναι ιδιαίτερα κακός προτιμήστε να κάνατε layering στα ρούχα σας, αντί να φορέσετε κάτι πολύ χοντρό.
  4. Να τρώτε μικρά και συχνά γεύματα: Μην περιμένετε μέχρι το μεσημεριανό διάλλειμα για να φάτε, προτιμήστε μικρά και υγιεινά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η διατήρηση του σακχάρου σε σταθερά επίπεδα μπορεί να μειώσει τις εξάψεις και τις εναλλαγές της διάθεσης. Τροφές όπως τα φρούτα και οι ανάλατοι ξηροί καρποί είναι ιδανικά σνακ, καθώς σας κρατούν χορτάτες για περισσότερη ώρα.
  5. Βρείτε έναν έμπιστο συνεργάτη: Είναι πολύ σημαντικό να έχετε κάποιον στον οποίον μπορείτε να απευθυνθείτε
    όταν αισθάνεστε μπερδεμένη και σας κυριεύουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Απλά μιλώντας για την κατάστασή σας μπορεί να μειώσει το στρες και να σας κάνει να νιώσετε, έστω και προσωρινά, καλύτερα.
  6. Ξεκινήστε ένα πρόγραμμα εκγύμνασης: Είτε περπατάτε μετά το βραδινό σας είτε κάνετε ένα χαμηλής έντασης πρόγραμμα πριν ή μετά τη δουλειά, η δημιουργία ενός σταθερού προγράμματος γυμναστικής μπορεί όχι μόνο να μειώσει τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης αλλά και να αυξήσει την ενέργεια σας στη δουλειά. Η τακτική άσκηση βελτιώνει επίσης την διάθεση και τον ύπνο και μειώνει συνολικά την κόπωση κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  7. Ενυδατωθείτε: Εξαιτίας των εξάψεων και των νυχτερινών εφιδρώσεων, πολλές γυναίκες αφυδατώνονται κατά την διάρκεια της εμμηνόπαυσης. Η αφυδάτωση διαταράσσει περισσότερο τις ορμόνες και μπορεί να οδηγήσει και σε έντονους πονοκεφάλους ή και πιο συχνές ουρολοιμώξεις, ιδιαίτερα στις γυναίκες που περνούν πολλές ώρες στο χώρο εργασίας τους. Πιείτε τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό μέσα στην ημέρα. Το νερό δεν αντικαθιστά μόνο ότι χάνετε σε υγρά λόγω της έντονης εφίδρωσης, αλλά βοηθά και στην συνολικά καλύτερη υγεία, καλύτερη εγκεφαλική λειτουργία και απόδοση σας στη δουλειά.
  8. Ζητήστε βοήθεια: Εάν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης συνεχίζουν να σας ταλαιπωρούν εν ώρα
    εργασίας, συμβουλευτείτε έναν ειδικό. Μην επιτρέψετε στην εμμηνόπαυση να βλάψει την καριέρα σας ούτε και την ποιότητα ζωής σας.

Και μην ξεχνάτε:

Το Femarelle® Recharge αποτελεί μία ασφαλή και αποτελεσματική επιλογή για τη φυσική ανακούφιση πληθώρας συμπτωμάτων που σχετίζονται με τις ορμονικές διαταραχές της εμμηνόπαυσης, βοηθώντας 8 στις 10 εργαζόμενες γυναίκες να λειτουργούν στο maximum της απόδοσης της. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για κάθε σας απορία στέλνοντας το e-mail σας στο info@femarelle.gr

Γίνε και εσύ μέλος του FEMARELLE® AT WORK Club, και βρες τη βοήθεια που τόσο έχεις ανάγκη, πατώντας ΕΔΩ

Κάνε την αίτηση σου για να γίνεις μέλος του FEMARELLE® AT WORK Club, συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα.

* απαραίτητο