3 τρόποι να απολαύσετε το γιαούρτι – και να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα

Το παραδοσιακό γιαούρτι ήταν ανέκαθεν βασικό στοιχείο της μεσογειακής διατροφής αλλά και βασικό συστατικό σε κάθε δίαιτα για απώλεια βάρους. Σήμερα, που πλέον οι περισσότεροι αποφεύγουμε τις δίαιτες καθώς έχει αναδειχτεί η σημασία της εκμάθησης μιας ισορροπημένης διατροφής που θα μπορούμε να διατηρήσουμε «για πάντα» στη ζωή μας, το γιαούρτι παραμένει βασικό συστατικό στη διατροφή μας.

Εάν για λόγους υγείας ή για να νιώσετε καλύτερα με το σώμα σας θέλετε να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα το «ταπεινό» γιαούρτι μπορεί να σας βοηθήσει.

Εμμηνόπαυση και αύξηση βάρους

Η προεμμηνόπαυση και η εμμηνόπαυση είναι δύο φάσεις στη ζωή μιας γυναίκας όπου είναι πιθανό, για μια σειρά από λόγους, να αλλάξει το βάρος και η εικόνα του σώματός της. Και παρότι κάθε φυσιολογική αλλαγή στη ζωή μας είναι καλοδεχούμενη, η μεγάλη αύξηση βάρους συνδέεται με σοβαρά προβλήματα υγείας.

Διαβάστε εδώ πώς συνδέεται η αύξηση του βάρους και το λίπος στην κοιλιά με την εμμηνόπαυση.

3 τρόποι να απολαύσετε το γιαούρτι και να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα

Αν δεν είστε τύπος της «δίαιτας», αλλά προσπαθείτε να χάσετε μερικά από τα επιπλέον κιλά που σας ενοχλούν και να υιοθετήσετε μια ισορροπημένη διατροφή, η «μαγική» τροφή είναι το γιαούρτι. Και παρότι, χαριτολογώντας το αποκαλούμε «μαγικό», υπάρχουν επιστημονικές αποδείξεις και έρευνες για τον τρόπο που η παραδοσιακή αυτή τροφή επιδρά στον οργανισμό, στις καύσεις, στο μεταβολισμό και στην αίσθηση κορεσμού.

Σος γιαούρτι με μουστάρδα

Για 2 μερίδες

Αναμείξτε σε ένα μπολ 1 στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά, το χυμό από μισό λεμόνι, 1-2 κ.σ. μουστάρδα, 1 κ.σ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο, αλάτι  και πιπέρι. Συνοδέψτε με αυτή τη σος το ψητό κοτόπουλο, τη μπριζόλα, τα μπιφτέκια ή ακόμη και τα σουβλάκια σας.

To εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε πολυακόρεστα λιπαρά που προστατεύουν την υγεία της καρδιάς και είναι μια πολύτιμη προσθήκη στη διατροφή των γυναικών στην εμμηνόπαυση, όπου η απώλεια των οιστρογόνων αυξάνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο.

Πώς θα χάσετε λίπος από την κοιλιά; Η απάντηση εδώ.

Smoothie με γιαούρτι και βρώμη

Για δύο μερίδες

Στο μπλέντερ ή το μούλτι χτυπήστε 1 στραγγιστό γιαούρτι με 2% λιπαρά, 4 κ.σ. βρώμη, ½ κ.γ. τριμμένο λιναρόσπορο, 1 κ.γ. μέλι και παγάκια. Σερβίρετε με κανέλα.

Το smoothie αποτελεί ένα ιδανικό πρωινό γεύμα που θα σας κρατήσει χορτάτη για πολλές ώρες. Η κανέλα είναι μια εξαιρετική προσθήκη καθώς συμβάλει στη ρύθμιση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα, κρατώντας υπό έλεγχο τις αυξομειώσεις που οδηγούν σε «λιγούρες».

Frozen yogurt με φρούτα του δάσους και ξηρούς καρπούς

Σε ένα μπολ αναμείξτε ένα ή δύο γιαούρτια με πλήρη λιπαρά μαζί με μερικές κουταλιές της σούπας γάλα από ξηρούς καρπούς. Απλώστε το μείγμα σε ένα ρηχό μεταλλικό σκεύος και αφήστε το στην κατάψυξη. Όταν παγώσει αρκετά σερβίρετε μαζί με φρούτα του δάσους και σπασμένους ξηρούς καρπούς.

Το «γλυκό» αυτό συνοδεύεται από δύο superfood: Τα φρούτα του δάσους είναι υψηλά σε αντιοξειδωτικά, ουσίες που προστατεύουν από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες τον οργανισμό ενώ οι ξηροί καρποί είναι «βόμβες» βιταμινών και μετάλλων ενώ περιέχουν ω3 λιπαρά οξέα που συμβάλλουν στην υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος.

Γνωρίστε τα Femarelle®

Το Femarelle® είναι η πλέον δημοφιλής μη ορμονική επιλογή, προτεινόμενη από κορυφαίους γυναικολόγους και ενδοκρινολόγους σε όλο τον κόσμο. Η ολοκληρωμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής Femarelle® παρέχει στις γυναίκες σε ολόκληρη την υφήλιο μια φυσική, ασφαλή και αποτελεσματική επιλογή για την ανακούφιση πληθώρας συμπτωμάτων που σχετίζονται με τις ορμονικές διαταραχές και την πτώση ή απώλεια των οιστρογόνων.